środa, 26 lutego 2014

ŚLUBNE "Tylko mnie kochaj"

Z najnowszej kolekcji LemonCraft.

15 komentarzy:

  1. Przepiękną kartkę stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te papiery i piękna kartka,zwłaszcza gałązka z ptaszkami :-))) A ta klateczka w tle to jako symbol niewoli małżeńskiej? ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, zgodnie z zasadą: "Jakąś walizkę wziął, taką noś":)

      Usuń
  3. Piekna.:) u mnie tez dzis ta kolekcja na tapecie:) ale ta kartka musi byc duuuuza:)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ogromniasta, chyba z 12 cali :))) A swoją drogą ktoś kiedyś mnie zapytał o taki mega rozmiar ślubnej, może to wcale niezły pomysł, by spróbować tego na 03?:)))

      Usuń
  4. Przepiękna, ogromnie mi się podoba. Ja też zakochałam się w tej kolekcji papierów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że te papierki zdobyły serducha wszystkich scraperek, ja właśnie czekam na moje :)
    A Twoja karteczka jest przepiękna, niezwykle romantyczna, ptaszynki zachwycają i te cudnie wytuszowane listeczka... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam bardzo dziewczyny. Papiery są piękne, ale mnie sprawiają trudność, mimo to "powalczę" jeszcze z nimi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś zarzekałam się, że róż to nie moja bajka, ale odszczekałam to, gdy wyszło kilka fajnych polskich kolekcji papieru z udziałem koloru różowego. I ta kolekcja tylko to potwierdza:)
    Fantastycznie wydobyłaś całe piękno tych papierów- a to wielka sztuka!
    I trudno mi uwierzyć, że praca z nimi sprawia Ci trudność - przesadziłaś :)
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna romantyczna karteczka - papierki faktycznie są cudne - ale wiesz same papiery nic nie dadzą jeżeli nie ma na nich pomysłu - Twoja karteczka jest po prostu urzekająca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie te papiery urzekły. A po tej kartce nie widzę, żebyś miała problemy z ich wykorzystaniem... Kartka jest po prostu piękna! Czekam na dalsze inspiracje...

    OdpowiedzUsuń