niedziela, 27 kwietnia 2014

NA CHRZEST W WERSJI DZIEWCZĘCEJ I CHŁOPIĘCEJ

DROGIE DZIEWCZYNY!
Serdecznie Wam dziękuję za słówko pod poprzednim postem z moją "krzywo szytą" kartką.
Nie cieszę się, że podobnie jak mnie zdarzają Wam się "krawieckie" kłopoty,
ale muszę przyznać, że jakoś tak miło mi się zrobiło,
kiedy przeczytałam w Waszych komentarzach,
że sobie dzielimy je tak pospołu w naszym papierowym światku:)
A Dorotce dziękuję za podpowiedź, na co warto zwrócić uwagę,
myśląc o ewentualnym zakupie nowego sprzętu.

A teraz o tym, co poniżej - jeden papier z delikatnym wzorem w towarzystwie wizytówkowego
i stempli, i ani centymetra nici.
 

11 komentarzy:

  1. Śliczny motyw w obu wersjach kolorystycznych :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki są cudne! Ciepłe, delikatne, pełne uroku i jak zwykle u Ciebie, perfekcyjnie wykończone... A ten wykrojnik kwiatkowy śni mi się po nocach...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pamiątki, delikatne i eleganckie: )

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie wersje kolorystyczne są śliczne. A sama forma piękna i bardzo elegancka podkreśla uroczystość okazji czyli chrztu św.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe Ewuś :) Super forma, bardzo eleganckie. Oba kolory bardzo ładnie się prezentują. I dziękuję za wizytę u mnie i hurtowe komentarze :) Uwielbiam je czytać. :) Pozdrawiam i miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i elegancka forma,a wykonanie jak zawsze mistrzowskie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne! delikatne i eleganckie, piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle piękne prace. Powinnaś być we wszystkich DT:) a z czego są te śliczne kwiatki? co to za wykrojnik?

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorystyka świetna, forma jeszcze lepsza, a wykonanie perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, kolorki i kompozycja zachwycają:)

    OdpowiedzUsuń
  11. No cudowne po prostu, nic więcej nie napiszę, bo brak mi słów :)

    OdpowiedzUsuń