poniedziałek, 9 czerwca 2014

NA POWITANIE MALEŃSTWA

Jeszcze tak niedawno była zagadką, dzisiaj już rozwiązaną - wiadomo, że to zdecydowanie dziewczynka.

Kartka wpisuje się w temat wyzwania 8: Dziecko (w każdym z nas) w AltairArt
http://altair-art.blogspot.com/2014/06/wyzwanie-8-dziecko-w-kazdym-z-nas.html

oraz wyzwania kartkowego - chłopiec czy dziewczynka? w Art - Piaskownicy
http://art-piaskownica.blogspot.com/2014/06/wyzwanie-kartkowe-chopiec-czy.html

I jeszcze za podpowiedzią Ani start do czerwcowego fana Lemoncraft, ponieważ w kartce wykorzystałam papiery z kolekcji "Maleńkie cuda" 01 i 02.
http://blog.lemoncraft.pl/2014/06/czerwcowy-piatek-z-fanami.html

13 komentarzy:

  1. Ewuś, jak wszystkie Twoje prace - idealna! Wykończona w każdym detalu, po prostu śliczna.
    Dziękuję Ci za wizytę u mnie i Twoje hurtowe komentarze. Uwielbiam je czytać ;) Serdeczności dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna karteczka, świetny wózeczek

    OdpowiedzUsuń
  3. Fenomenalna karteczka! Każdy szczegół przemyślany i dopieszczony, a środek kartki zachwyca równie mocno jak główna strona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest świetna! super dopracowana i świetny pomysł na życzenia w formie ułożonych z wyciętych literek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powaliłaś mnie tą kartką na kolana! I dlaczego nie przyniosłaś się pochwalić?! Super jest! Baaaardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był tzw. weekendowy ekspres, nie dało rady:)

      Usuń
  6. A do Miesiąca z fanami Lemoncraft gdzie link? Taka śliczna kartka, że ja czekam w czerwcowej edycji :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna bryka! I środeczek jaki dopracowany :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja to chyba za mało odważna jestem, bo nie zestawiłabym różu z brązem, a tu patrz! Genialnie wyszło. Gratuluję wygranej w Art-Piaskownicy i dziękuję za komentarze:)

    OdpowiedzUsuń