sobota, 14 lutego 2015

WALENTYNKOWE "dla CIEBIE" zakończenie

Kolejna kartka z serii "dla Ciebie". Znów z odrobiną błysku - kryształkowe serduszko i glossy accents na słowie "Ciebie". Chyba już wystarczy tego walentynkowania:) Chociaż..., przecież to dzisiaj jest ten dzień, to kto wie...


I jeszcze raz do Skarbnicy Pomysłów na wyzwanie #2: Miłosne Clean and Simple...
http://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/2015/02/wyzwanie-2-miosne-clean-and-simple.html

... oraz na wyzwanie Walentynki w Digi Scrap.
http://digi-scrappl.blogspot.ie/2015/01/walentynki.html

13 komentarzy:

  1. Oooo alez fajowa karteczka! Bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. No niesamowity, kolejny pomysł !!!! Świetna!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. zarąbista!
    lubie taki przekaz i podteksty ;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ dzisiaj poszalałaś, wszystkie kartki są wspaniałe i bardzo wymowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowicie oryginalna!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezłe zakończenie serii!!! Oj, poszalałaś sobie z kartkami... na sam koniec ferii!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała seria walentynkowych kartek - są wyjatkowe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowita ta seria - dla Ciebie:) nie sądziłam, że minimalizm może być tak piękny i tak pełny przekazu. Zadziwiasz mnie niesamowitą umiejętnością wykorzystania wykrojników, ja widzę ramkę, Ty klamkę, zastanawiam się jak daleko sięga ten Twój magiczny wzrok i co jeszcze potrafią Twoje perfekcyjne dłonie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna, z pomysłem i humorem :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo oryginalna i pomysłowa :)
    Podoba mi się kolorystyka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł i rewelacyjna kartka!

    OdpowiedzUsuń