poniedziałek, 21 września 2015

ZDEMOLOWANA RAMKA (DT Scrapek)

Jestem zdania, jak wiele z nas, że tekturki rewelacyjnie wypełniają scrapowe prace, chętnie po nie sięgam. W ramach inspiracji dla Scrapka powstała kartka z jedną z anemonowych tekturkowych ramek. Ramka jest cudna, filigranowa, z delikatnym ażurowym wzorem, ale jak ją zaczęłam montować na kartce, to za każdym razem znaczna jej część znikała pod innymi dodatkami. Postanowiłam więc dokonać demolki i pocięłam ją na kawałki, co pozwoliło wydobyć ją nieco spod pozostałych warstw.

Kartkę, zgłaszam na urodzinowe wyzwanie w Craft Passion, życząc jego zespołowi tego,
o czym mówi wykorzystana przeze mnie crftpassionowa wycinanka.
http://craftpassion-pl.blogspot.com/2015/09/pierwsze-urodziny-i-wyzwanie-first.html

10 komentarzy:

  1. Super ją zdemolowałaś!! Ślicznie się teraz prezentuje ta rameczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fenomenalna, a kolorystyka wprost powala!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna w szczegółach, śliczna kompozycja i Twoja umiejętność wkomponowania elementów grafiki z papieru w całość jak zwykle niedościgniona!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna praca :) Szkoda byłoby zakrywać rameczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna kartka, tyle na niej detali pięknie wkomponowanych :)
    Bardzo dziękuję za udział w urodzinowym wyzwaniu Craft Passion i za życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna, fantastyczne detale i kwiaty! Dziękuję za udział w zabawie CraftPassion ;-D

    OdpowiedzUsuń